DentOnline
هیچ قراردادی از سوی بيمه سلامت با مراکز دندانپزشکی منعقد نشده
هیچ قراردادی از سوی بيمه سلامت با مراکز دندانپزشکی منعقد نشده

مسئول دندانپزشکی نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت:اطلاعیه ای به نام شرکت رفاه سلامت برای پوشش خدمات دندانپزشکی با تعرفه بيمه در بجنورد توزیع شده که کاملا غیرقانونی است...

محسن شهریاری مسئول دندانپزشکی نظارت بردرمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت : این افراد با استفاده از نام بیمه سلامت در اقدامی غیر قانونی و با گرفتن مبلغی اقدام به صدور دفترچه دندانپزشکی کرده اند که متاسفانه اعتباری ندارد.

وی افزود : هیچ قراردادی از سوی بيمه سلامت با مراکز دندانپزشکی منعقد نشده و ادعای فوق الذكر مبنی بر دریافت تخفیف در صورت داشتن این دفترچه خلاف واقع است.

شهریاری گفت :در این میان شرکت ذکر شده با دریافت وجه بالایی برای صدور دفترچه بیمه فاقد اعتبار، سود زیادی به جيب زده و هیچ خدمتی را به مردم و یا پرداختی را به دندانپزشکان ارائه نخواهد داد.

 

وی با تاکید بر اين كه مردم بايد نسبت به تبلیغات عوام فريبانه شرکت‌هاي تقلبي هوشیار باشند،افزود :شهروندان محترم می توانند برای دریافت خدمات دندانپزشکی با قیمت مناسب به دانشکده دندانپزشکی بجنورد و مراکز بیمارستانی دارای بخش دندانپزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

 

منبع: خبرنگاران جوان