DentOnline
حضور ۱۴۰ شرکت در نمایشگاه بین المللی تجهیزات دندانپزشکی
حضور ۱۴۰ شرکت در نمایشگاه بین المللی تجهیزات دندانپزشکی

دومین نمایشگاه بین‌المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی با هدف معرفی فناوری روز در زمینه‌های کلیه مواد و تجهیزات دندانپزشکی و با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و ۱۹ شرکت خارجی از ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت؛ دومین نمایشگاه بین‌المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی با هدف معرفی فناوری روز در زمینه‌های تولید مواد و تجهیزات پزشکی از جمله یونیت، ایمپلنت، روپوش و البسه پزشکی و کلیه مواد و تجهیزات دندانپزشکی و با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و ۱۹ شرکت خارجی از کشورهایی همچون آلمان، کره، چین، ایتالیا و آمریکا برگزار خواهد شد.
 این نمایشگاه فرصت مناسبی برای سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان، افزایش میزان تبلیغات کاربردی صنایع مربوطه و همچنین آشنایی سایر متخصصین و علاقمندان با فناوری‌های روز این صنعت بوده و فضا را برای برقراری رقابت سالم میان تولیدکنندگان، فعالان و دست‌اندرکاران این صنعت فراهم خواهد ساخت.
دومین نمایشگاه بین‌المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی از ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و در فضایی به وسعت ۵۷۰۰ مترمربع مشتمل بر ۵۶۱۰ مترمربع فضای داخلی و ۹۰ مترمربع فضای خارجی برگزار خواهد شد.

 

منبع: صداوسیما