DentOnline
با روشهای نوین ایمپلنت می توان در یک روز دندان کشید و گذاشت
با روشهای نوین ایمپلنت می توان در یک روز دندان کشید و گذاشت

دبیر انجمن دندانپزشکی استان قزوین گفت: با روشهای نوین ایمپلنت می توان در طی یک روز، دندان بیماران را کشید و در همان روز، ایمپلنت و دندان گذاری کرد.

دکتر آشیل پیوندی مدرس دوره آموزشی گفت: صنعت ایمپلنتولوژی در جهان و ایران از پیشرفت چشم گیری برخوردار است .

پیوندی، آشنایی با تکنیک های جدید ایمپلنت در دندانپزشکی و  پیشرفت این فن آوری در کشور را مثبت اعلام کرد و افزود: با پیشرفت های صورت گرفته توان پاسخگویی به مشکلات بیماران را در این زمینه داریم.

دکتر داودی نماینده کمیته علمی انجمن دندانپزشکی ایران هم گفت: ایران یکی از کشورهای مهم منطقه در علوم دندانپزشکی و تکنولوژی های وابسته است.

وی افزود: ایران در کیفیت درمان بااستفاده از این روش جزء کشورهای پیشرو محسوب می شود و  متخصصان کشور در درمان بیماران از توانایی بالایی برخورداراند.

نماینده کمیته علمی انجمن دندانپزشکی ایران اضافه کرد: در کشور 30 هزار دندانپزشک عمومی مشغول به فعالیت اند که بیش از 60 درصد از آنان درمان ایمپلنت انجام می دهند.
 دکتر داودی افزود: در حال حاضر صد  برند ایمپلنت در کشور فعالیت می کند.

وی با اشاره به اعتماد فدراسیون جهانی دندانپزشکی به انجمن دندانپزشکی ایران گفت : همایش منطقه ای فدراسیون جهانی دندانپزشکی  برای سه سال متوالی دیگر در کشور برگزار می شود.

یوسفی دبیر انجمن دندانپزشکی استان هم ، برگزاری دوره آموزشی را نیاز استان دانست و گفت: با روشهای نوین ایمپلنت می توان در طی یک روز، دندان بیماران را کشید و در همان روز، ایمپلنت و دندان گذاری کرد.

 

منبع: خبرنگاران جوان

 

 مشاهده خبرهای بیشتر

عضویت در کانال تلگرام دنت آنلاین