DentOnline
تلاش مجمع خیرین سلامت برای کاهش ناراحتی بیماران
تلاش مجمع خیرین سلامت برای کاهش ناراحتی بیماران

معاون مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه شاخص سلامت دهان و دندان در کشور وضعیت خوبی ندارد گفت: با همکاری مسئولان آموزش و پرورش و مردم می‌توان تحولی بزرگ در جامعه ایجاد کرد.

اسماعیل غنیان در همایش تبیین اهداف مجمع خیرین سلامت و آموزش و پرورش استان همدان بابیان اینکه سال ۶۶ فعالیت مجمع خیرین سلامت آغاز شد، گفت: سازمان خیرین سلامت با هدف شناسایی و ساماندهی خیرین در امر سلامت و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی از سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی از تشکیل مجمع خیرین سلامت در ۲۴۰ نقطه کشور خبر داد و با بیان اینکه ۷۰ هزار نفر یاریگر سازمان مجمع خیرین سلامت هستند، گفت: پروژه‌های بسیاری در شهرهای کشور توسط خیرین سلامت در حال ساخت است.

غنیان با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت همدان از فعال‌ترین مجمع های خیرین سلامت در کشور است، گفت:‌ توافقنامه‌ مجمع خیرین استان همدان با آموزش و پرورش طرح بسیار خوبی است که در همدان محقق شده است.

معاون مجمع خیرین سلامت کشور با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های کشور بالاست و باید کارهای مهمی انجام داد چراکه مردم شایسته بهترین‌ها هستند، گفت: اکنون با کمک وزیر بهداشت زیرساخت‌های خوبی در وزارت بهداشت شکل گرفته است.

غنیان با بیان اینکه امینت و سلامت همواره مجهول است، گفت: وقتی به وضعیت کشورهای اطراف نظیر عراق، افغانستان و سوریه نگاه می‌کنیم امنیت برایمان معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه شاخص سلامت دهان و دندان در کشور وضعیت خوبی ندارد، افزود: با همکاری مسئولان آموزش و پرورش و مردم می‌توان تحولی بزرگ در جامعه ایجاد کرد.

معاون مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه در گذشته پیام‌های بهداشتی قوی در مدارس ارائه می‌شد که اکنون کمتر شده است خواستار توجه به حل این مشکل شد.

غنیان با تاکید بر اینکه باید امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش جدی گرفته شود، گفت: مجمع خیرین سلامت برای کاهش ناراحتی بیماران تلاش می کند.

 

منبع: مهر

 

 مشاهده خبرهای بیشتر

عضویت در کانال تلگرام دنت آنلاین