DentOnline
پیام معاون بهداشت وزارت بهداشت به مناسبت روز دندانپزشک
پیام معاون بهداشت وزارت بهداشت به مناسبت روز دندانپزشک

علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز بیست و سوم فروردین به مناسبت روز دندانپزشک پیامی صادر کردند که در این پیام بیان کردند: دندانپزشکان بخش ارزشمند و تلاشگر جامعه پزشکی هستند که نقش مؤثر آنها در بهداشت و سلامت جامعه انکارناپذیر است. تلاش های مجدانه دندانپزشکان در اقصی نقاط کشور بیانگر گستردگی فعالیت های این قشر متعهد و متخصص است.

اقدامات فراگیر دندانپزشکان در سال های اخیر در زمینه سلامت دهان و دندان، پیشگیری و کاهش قابل ملاحظه پوسیدگی دندانی دانش آموزان در سراسر کشور بخشی از فعالیت‌های حوزه بهداشت بوده که با تلاش و پشتکار دندانپزشکان و کارشناسان این حوزه به دست آمده است. همچنین که در دوران همه گیری کرونا نیز با تمام توان در صحنه خدمت به ملت حاضر بودند و با وجود خطر بالای ابتلاء به این بیماری خدمات ارزشمند خود را در تمامی سطوح و مراکز ارائه دادند.

ضمن تبریک روز دندانپزشک به تمامی دندانپزشکان کشور، امید آن را داریم که در سال جاری با غلبه بر این همه گیری فصل جدیدی از برنامه‌های حوزه بهداشت در راه پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان و توسعه سلامت کشور را به انجام رسانیم.

منبع: Mehr.News