DentOnline
یونیت دندان پزشکی ساخت ایران صادر می شود!
یونیت دندان پزشکی ساخت ایران صادر می شود!

به گزارش روز یکشنبه دنت آنلاین و به نقل از ایرنا از روابط عمومی جامعه علمی دندان‌پزشکی ایران، بهزاد فرخ‌زاد در نشست مطبوعاتی این کنگره افزود: شاید نتوانیم با کشوری مانند آلمان برابری کنیم اما حداقل محصولی ارائه کرده ایم که برای کشورهایی که استانداردها برایشان تعریف ‌شده، قابل ‌پذیرش است.
وی با اشاره به کنگره اکسیدا ۲۰۱۹ که دوم اردیبهشت ماه با حضور مسئولین حوزه دندان‌پزشکی و پیشکسوتان جامعه دندان‌پزشکی در محل اجلاس سران افتتاح می شود، خاطر نشان کرد: امسال ۲۵ درصد از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کنگره شرکت‌های ایرانی هستند که رقم چشمگیری است. 

استفاده رایگان از کلاس های کنگره برای جامعه دندان پزشکی

بابک فرزانه مدیر اجرایی کنگره نیز در این نشست گفت: در مجموع کل کسانی که مجاز به حضور در کنگره هستند، شش هزار و 370 نفر است. از این تعداد چهار هزار و 700 نفر ظرفیت اعلام‌شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اختصاص امتیاز به شرکت‌کنندگان در کنگره است و بقیه یعنی سه هزار نفر فقط به‌ منظور بهره‌برداری از مباحث علمی کنگره بدون کسب امتیاز و با هزینه کمتر ثبت‌نام کرده اند.
وی اضافه کرد: البته اعضای جامعه دندان‌پزشکی می‌توانند به طور رایگان از کلاس‌های کنگره استفاده کنند. امکان ثبت‌نام در محل کنگره برای حضور و استفاده از کلاس‌ها وجود دارد.
فرزانه گفت: نکته مهمی که در کنگره امسال بارز است، توجه به مباحث نظری در کنار مباحث عملی است. تلاش شده است در کلاس‌ها شرکت‌کنندگان قادر باشند مواد و فناوری‌های جدید را ببینند و تنها بحث‌های تئوری انجام نشود.
وی در مورد برنامه‌های جشنواره فرهنگی کنگره افزود: در جشنواره فرهنگی این کنگره، بحث‌هایی در حوزه اخلاق و هنر به‌ منظور ارتباط حوزه دانش با موضوع کنگره برگزار خواهد شد که شامل اخلاق از دیدگاه مولانا و بحث‌های اخلاقی سعدی است.

حضور 40 مهمان خارجی در کنگره

بهنام خسروانی فرد دبیر علمی کنگره نیز اظهار داشت: در این کنگره در مجموع ۱۵۰ پانل سخنرانی خواهیم داشت که شامل سخنرانی و کارگاه‌های علمی است که در هر کدام از این کارگاه‌ها یک شاخه تخصصی از دندان‌پزشکی به ‌صورت جامع و کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های کنگره امسال پانل‌های بحث و گفتگو یا Discussion Panel است که در آن ‌یک موضوع خاص در حوزه دندان‌پزشکی عمدتا در درمان‌های ریشه، جراحی فک و صورت و ایمپلنت با حضور اساتید و خبرگان آن موضوع به بحث گذاشته می‌شود تا بهترین روش برای درمان ارائه شود.
خسروانی فرد تصریح کرد: به رغم تحریم‌ها و مشکلات موجود در زمینه ارزی، پنج سخنران و استاد خارجی از کشورهای آمریکا، کره، ایتالیا و پرتغال و ۴۰ شرکت‌کننده از کشورهای دیگر داریم.
حضور نزدیک به هفت هزار دندان‌پزشک، ۶۰۰ دانشجو، ۱۵۰ تکنسین دهان و دندان و ۵۰ بهداشت‌کار، برگزاری پانل‌های چالشی در حوزه دندان‌پزشکی، بررسی نقش رسانه‌ها در ایجاد تقاضا برای درمان‌های غیراساسی، برگزاری جشنواره فرهنگی و اختصاص هزینه شام افتتاحیه کنگره به سیل‌زدگان کشورمان از ویژگی‌های پنجاه و نهمین کنگره بین‌المللی جامعه دندان‌پزشکی ایران با شعار دانش و اخلاق است.

آخرین مطالب
دندانپزشک کاندید ریاست جمهوری
2 سال پیش
ارائه تسهیلات دندانپزشکی به بازنشستگان کشوری در تمام مراکز استان های کشور
2 سال پیش
فراخوان ایده های برتر اصلاح سطح تجهیزات دندانپزشکی
2 سال پیش
رابطه میان مسواک زدن و بروز بیماری های خود ایمنی
2 سال پیش
آغاز ثبت نام سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۰ از خردادماه
2 سال پیش
محصولات مرتبط
ایر موتور آب از خارج کوکسو Coxo مدل M-3F
1,880,000 تومان
ایر موتور آب از خارج دلما Delma مدل PM-M
ناموجود
ایر موتور آب از خارج ام کی دنت MK Dent مدل AM0012/14
ناموجود
ایر موتور آب از خارج بین ایر Bien Air مدل آکولون Aquilon 850
ناموجود
ایر موتور آب از خارج ان اس کی NSK مدل FX205
ناموجود
ایر موتور آب از خارج اپل دنتال Apple Dental مدل L-Green
ناموجود
ایر موتور آب از خارج ماراتن Marathon مدل کرافیت Krafit AME
ناموجود
ایر موتور آب از خارج گلد دنت Golddent
ناموجود
ایر موتور آب از خارج WJ مدل 412
1,900,000 تومان
ایر موتور آب از خارج ام دی کی MDK مدل 260E-M4
4,250,000 تومان
ایر موتور آب از خارج آرسن Arsen
2,450,000 تومان