DentOnline
ویزیت رایگان دانشجویان علوم پزشکی در تهران
ویزیت رایگان دانشجویان علوم پزشکی در تهران

سید رضا هاشمی رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره رایگان شدن فرانشیز خدمات درمانی دانشجویان غیر شهریه پرداز دانشگاه اظهار کرد: از سالیان گذشته برخی خدمات را در حوزه سلامت به دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تهران ارائه می‌کردیم که بخشی از این خدمات در حوزه دندانپزشکی و بخشی در حوزه پزشکی است؛ در واقع با مراکز خصوصی دندانپزشکی قراردادهایی را امضا کردیم تا دانشجویان بتوانند با ۵۰ درصد تخفیف از کلینیک‌های عمومی و تخصصی این مراکز دندانپزشکی استفاده کنند و مابقی مبلغ درمان آن‌ها را دانشگاه پرداخت خواهد کرد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: هر دانشجو می‌تواند در هر سال ۷ بار و هر بار تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از این خدمات استفاده کند که هر سال این مبلغ با توجه به نرخ تورم افزایش پیدا می‌کند.

هاشمی گفت: بخش دوم از خدمات، معرفی دانشجویان به مراکز درمانی تابع دانشگاه است که در سالیان گذشته به دانشجویان ارائه می‌شد اما متأسفانه به مرور زمان این همکاری سست شد و قوت سابق را نداشت، به همین دلیل مجوز جدیدی از ریاست محترم دانشگاه دریافت کردیم تا دانشجویان بتوانند از همه خدمات کلینیکی و تخصصی در مراکز درمانی مثل بیمارستان امام خمینی، بیمارستان شریعتی و غیره ، کاملا رایگان استفاده کنید.

وی افزود: با توجه به اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمه تکمیلی ندارند این خدمت رسانی باعث می‌شود تا با خیال آسوده و با معرفی‌نامه‌‌ای که در دست دارند به مراکز درمانی مراجعه و از خدمات آن‌ها استفاده کنند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تشریح کرد: درمانگاهی هم در داخل دانشگاه وجود دارد که به صورت ۲۴ ساعته و کاملا رایگان به دانشجویان دانشگاه خدمات درمانی ارائه می‌کند و حتی اولین دوز دارو را رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

هاشمی تأکید کرد: خدمات نامبرده برای دانشجویان غیر شهریه‌پرداز است و کسانی که تحت هر شرایطی مبلغی را به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت می‌کند توانایی استفاده از این خدمات را ندارند؛ دانشجویانی که مایل به دریافت این خدمات هستند می‌توانند با مراجعه به مرکز بهداشت و درمان دانشجویان مراجعه و با ارائه کارت دانشجویی معرفی نامه دریافت کنند.

 

منبع: شفا آنلاین