DentOnline
ارائه جدیدترین درمان‌‌های ناهنجاری‌ اسکلتی، رشدی و تکاملی
ارائه جدیدترین درمان‌‌های ناهنجاری‌ اسکلتی، رشدی و تکاملی

میر کبیری  با بیان اینکه شانزدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران 24 تا 27 بهمن به همت انجمن جراحان دهان فک و صورت ایران در هتل المپیک برگزار می‌شود، گفت: همزمان با این کنگره، هشتمین همایش ایمپلنت خلیج فارس و ششمین سمپوزیوم محققین جوان نیز ارائه می‌شود.

وی در مورد محورهای این کنگره گفت: محورهای متعددی در عرصه جراحی‌های دهان، فک و صورت از جمله تروما و شکستگی و درمان‌های نوین آن، چشم انداز جدید در درمان ضایعات پاتولوژیک و کانسر، بازسازی و درمان در ناحیه صورت و برنامه ریزی دیژیتال مورد بحث قرار می‌گیرد.

شانزدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران بیان داشت: درمان اختلالات مادرزادی از جمله شکاف لب و کام  همچنین درمان ناهنجاری اسکلتی رشدی، تکاملی و جراحی‌های ارتوگناتیک، جراحی و فرآیندهای جانبی در درمان‌های زیبایی ناحیه صورت و بینی و پلک و ...،  جراحی‌های پیشرفته دهان، ایمپلنت و بسیاری از موضوعات دیگر طی برگزاری کنگره مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر اجرایی این کنگره ادامه داد: علاوه بر اساتید برجسته کشورمان ، مهمانانی از کشورهای اسپانیا ، آمریکا ، هند ، استرالیا، چین، ترکیه، بلژیک، آلمان و ...  حضور خواهند یافت و همچنین تعدادی از اساتید برجسته بین المللی این عرصه به صورت ویدئو کنفرانس با کنگره در ارتباط خواهند بود.

وی یادآور شد: به‌‌دلیل محدودیت ورود سخنرانان امریکایی شرایط جهت برگزاری سخنرانی آنلاین همراه با پرسش و پاسخ در سه روز اول برنامه ریزی شده که در این راستا از اساتید بین المللی شاخص جهت ارائه مطلب دعوت شده اند که برخی از این افراد با ارسال پیام متنی و ویدیویی ، آمادگی و تقدیر خود را اعلام کرده اند.

کبیری با بیان اینکه این کنگره برای شرکت کنندگان دارای امتیاز بازآموزی است ادامه داد : کنگره در چهار روز کامل از 8:30 تا20:30 برنامه های متنوع ارائه می‌‌کند.

مدیر اجرایی این کنگره با اشاره به اینکه برای اولین بار ثبت نام کنگره به طور کامل و نیز ارسال مقالات بطور آنلاین بوده است گفت: داوری مقالات نیز بصورت کاملاً بی‌طرفانه بصورت آنلاین انجام شده و مقالات انتخابی بر مبنای امتیاز آن در بین داوران به تصویب رسیده‌اند. 

وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری کنگره و سمپوزیوم ها، کارگاه‌های متعدد کاربردی و جراحی های زنده متعدد در زمان کنگره برگزار می شود که معمولاً با استقبال زیاد شرکت ها و شرکت کننده ها مواجه می‌شود. 

 کبیری اظهار کرد: همزمان با برگزاری کنگره و ارائه مطالب علمی، نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در چهار سالن در مجاورت سالن کنگره برپا خواهد شد که در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در عرصه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی مرتبط با جراحی دهان و فک و صورت و ایمپلنت حضور یافته اند.

 

منبع: خبرگزاری فارس