DentOnline
ارتقای اعتبار علمی مدارک دانش‌آموختگان علوم پزشکی دانشگاه آزاد
ارتقای اعتبار علمی مدارک دانش‌آموختگان علوم پزشکی دانشگاه آزاد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصریح کرد که تجمیع سه واحد علوم‌پزشکی، علوم‌دارویی و دندانپزشکی موجب ارتقای سطح کیفی آموزش و اعتبار علمی مدارک دانش‌آموختگان خواهد شد.

دکتر سیدعلی ابطحی در نخستین جلسه دانشگاه علوم‌پزشکی آزاد اسلامی تهران که جمعی از معاونان و مدیران و رسوسال واحدهای تجمیع شده حضور داشتند با قدردانی از حسن همکاری و ارائه پیشنهادهای سازنده و موثر معاونان و اعضای هیات‌رئیسه این دانشگاه‌ها بر ضرورت تفاهم و همدلی و عشق سازمانی در مسیر تغییر و تحول و تجمیع سه واحد علوم‌پزشکی، علوم‌دارویی و دندانپزشکی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هدف از تجمیع این سه واحد دانشگاهی،‌ ارتقای سطح کیفی آموزش در دانشگاه‌های کشور و در بین دانشگاه‌های بین‌المللی است، گفت: «با این رویکرد که بعد از سی و اندی سال که از راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی می‌گذرد، واحدهای دانشگاهی تجمیع شده از یک واحد با کد رشته تحصیلی محض به یک دانشگاه جامع تبدیل می‌شود.»

ابطحی در حاشیه این جلسه از بخش‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی، عمرانی، دانشکده‌ها، فضاهای آزمایشگاهی و تجهیزات واحد پزشکی بازدید کرد و با کارکنان هر مجموعه گفت‌وگو کرد. این بازدید با استقبال و تبریک کارکنان روبه‌رو شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، اکنون برای بازدید از بیمارستان بوعلی، یکی از 4 بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه، راهی این بیمارستان شد.

ابطحی، فردا از واحد علوم دارویی،‌ یکی از واحدهای تجمیع شده اخیر بازدید و با کارکنان و مسئولان آن دیدار خواهد کرد.

 

دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در اجرای مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد و از روز سه‌شنبه گذشته (24 مرداد) با حضور مسئولان واحدهای پزشکی مستقر در تهران (علوم دارویی، دندانپزشکی و واحد پزشکی تهران) و با معارفه دکتر سیدعلی ابطحی تجمیع آن اجرایی شد.

 

منبع: آنا