DentOnline
روش های ارسال کالا

سرعت خرید را لمس کنید

لطفا توجه داشته باشید در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها و تخفیف های ویژه  یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب شرایط فروش کالا، روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

 

مشارکت دنت آنلاین در هزینه ارسال سفارشات
1) در تمامی سفارشات با توجه به میزان خرید و روش ارسالی که انتخاب می کنید به میزان 1 درصد مبلغ سبد خرید، هزینه ارسال سفارش توسط دنت آنلاین پرداخت می گردد.
2) تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی می گردد که در مرحله ما قبل آخر بر اساس محاسبات سایت میزان هزینه ارسالشان "رایگان" محاسبه شود.

 

1) دنت اکسپرس
دنت آنلاین با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل دنت اکسپرس در شهرهای زیر فعال شده است، اما به زودی شهرهای دیگر ایران را هم پوشش می‌دهد.

تهران:
سفارش‌ها در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در روزهای شنبه تا ساعت 14 چهارشنبه وجود دارد.

 

نکات:
-  هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
- لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
- برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود برای کلیه کالاهای ارسالی، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
- باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت راه اندازی شوند (مانند یونیت و صندلی، اتوکلاو، رادیوگرافی، کمپرسور و ساکشن، RVG و PSP و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شماره ی 02191303636 تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

 

 

2) الوپیک
روش ارسال الوپیک برای سفارشات زیر یک کیلوگرم تا 2000 کیلوگرم و فقط در شهر تهران قابل انتخاب است. سفارش‌ها در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در روزهای شنبه تا ساعت 14 چهارشنبه وجود دارد.

کلیه سفارشات ارسالی با الوپیک با حداقل بیمه و به صورت پس کرایه ارسال خواهند شد.
تمامی سفارشاتی که با سرویس الوپیک ارسال میگردد پس کرایه و به صورت حداقل ممکن بیمه خواهد شد لذا توصیه میگردد جهت ارسال بسته های بالای 2 میلیون تومان از سرویس پست ملی استفاده بفرمایید. بدیهی است مسئولیت بروز هرگونه مشکل یا مفقود شدن بسته هایی که با الوپیک ارسال میگردد با خریدار محترم بوده و دنت آنلاین تعهدی در قبال این موضوع برعهده نخواهد داشت.

نکات:
-  هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
- لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
- برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود برای کلیه کالاهای ارسالی، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
- باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت راه اندازی شوند (مانند یونیت و صندلی، اتوکلاو، رادیوگرافی، کمپرسور و ساکشن، RVG و PSP و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شماره ی 02191303636 تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

 

 

3) پست پیشتاز

پست پیشتاز برای سفارش‌های داخل و خارج از شهر تهران و با وزن 50 گرم تا 30 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 1 روز تا 1 هفته کاری است.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://tracking.post.ir

 

نکات:
-  هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
- لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، بلافاصله پس از  تحویل سفارش کنترل شود.
- در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.

- برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود برای کلیه بسته های ارسالی، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی بسته را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد در بسته از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن بسته (هر چند معیوب و پاره و ... ) توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی بسته هنگام تحویل آن خواهد بود.
- باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت راه اندازی شوند (مانند یونیت و صندلی، اتوکلاو، رادیوگرافی، کمپرسور و ساکشن، RVG و PSP و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شماره ی 02191303636 تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

 

 

4) پست سریع DTS
پست سریع DTS برای سفارش‌های داخل و خارج از شهر تهران و با وزن 50 گرم تا 60 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. پس از پردازش سفارش و تحویل به پست DTS، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 48 ساعت کاری است.

سرویس‌دهی پست DTS فقط در شهرهایی که دفتر نمایندگی مستقل دارد در زمان قید شده انجام خواهد شد. برای ارسال سفارشات به شهر هایی که دفتر نمایندگی پست DTS ندارند پیشنهاد میشود از روش های دیگر نظیر پست و تیپاکس استفاده نمایید. برای اطلاع از شهرهایی که دفتر نمایندگی پست DTS دارند به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://dtsxp.com

سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری قرار دارند، در منزل یا محل کار تحویل داده می‌شوند و DTS برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند. مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

https://dtsxp.com

کلیه سفارشات ارسالی با پست DTS با حداقل بیمه و به صورت پس کرایه ارسال خواهند شد.
تمامی سفارشاتی که با سرویس پست DTS ارسال میگردد پس کرایه و به صورت حداقل ممکن بیمه خواهد شد لذا توصیه میگردد جهت ارسال بسته های بالای 2 میلیون تومان از سرویس پست ملی استفاده بفرمایید. بدیهی است مسئولیت بروز هرگونه مشکل یا مفقود شدن بسته هایی که با پست DTS ارسال میگردد با خریدار محترم بوده و دنت آنلاین تعهدی در قبال این موضوع برعهده نخواهد داشت.

نکات:
-  هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
- لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، بلافاصله پس از  تحویل سفارش کنترل شود.
- در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست DTS تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.

- برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود برای کلیه بسته های ارسالی، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی بسته را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد در بسته از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن بسته (هر چند معیوب و پاره و ... ) توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی بسته هنگام تحویل آن خواهد بود.
- باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت راه اندازی شوند (مانند یونیت و صندلی، اتوکلاو ، رادیوگرافی ، کمپرسور و ساکشن ، RVG و PSP و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شماره ی 02191303636 تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

 

 

5) تیپاکس

سفارش‌های داخل و خارج از شهر تهران و با وزن 50 گرم تا 80 کیلوگرم، می‌توانند از طریق تیپاکس ارسال شوند. پس از پردازش سفارش و تحویل به تیپاکس، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری است.

سرویس‌دهی تیپاکس فقط در شهرهایی که دفتر نمایندگی مستقل دارد انجام خواهد شد. ارسال سفارشات به شهر هایی که دفتر نمایندگی تیپاکس ندارند امکان پذیر نخواهد بود و پیشنهاد میشود از روش های دیگر نظیر پست استفاده نمایید. برای اطلاع از شهرهایی که دفتر نمایندگی تیپاکس دارند به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://tipaxco.com/branches/standardpoint

سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری قرار دارند، در منزل یا محل کار تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند. مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

کلیه سفارشات ارسالی با تیپاکس با حداقل بیمه و به صورت پس کرایه ارسال خواهند شد.
تمامی سفارشاتی که با سرویس پستی تیپاکس ارسال میگردد پس کرایه و به صورت حداقل ممکن بیمه خواهد شد لذا توصیه میگردد جهت ارسال بسته های بالای 2 میلیون تومان از سرویس پست ملی استفاده بفرمایید. بدیهی است مسئولیت بروز هرگونه مشکل یا مفقود شدن بسته هایی که با تیپاکس ارسال میگردد با خریدار محترم بوده و دنت آنلاین تعهدی در قبال این موضوع برعهده نخواهد داشت.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس تیپاکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت تیپاکس به آدرس زیر پیگیری کنید:

https://tipaxco.com

 

نکات:
-  هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
- لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، بلافاصله پس از  تحویل سفارش کنترل شود.
- در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط تیپاکس تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.
- برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود برای کلیه بسته های ارسالی، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی بسته را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد در بسته از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن بسته (هر چند معیوب و پاره و ... ) توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی بسته هنگام تحویل آن خواهد بود.
- باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت راه اندازی شوند (مانند یونیت و صندلی، اتوکلاو، رادیوگرافی، کمپرسور و ساکشن، RVG و PSP و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شماره ی 02191303636 تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

 

 

6) باربری

سفارشات با وزن 80 کیلوگرم و بالاتر به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه ارسال هنگام تحویل کالا) و برای خارج از محدوده تهران با باربری ارسال خواهد شد. مرسولات برای شهرهای نزدیک تا 48 ساعت، شهرهای دور 72 ساعت و شهرهای خیلی دور تا 1 هفته توسط باربری ارسال خواهند شد.

نکات:
-  هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
- لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، بلافاصله در هنگام تحویل سفارش کنترل شود.
- در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط باربری تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.

- برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود برای کلیه بسته های ارسالی، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد در کالا از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن بسته (هر چند معیوب و پاره و ... ) توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی بسته هنگام تحویل آن خواهد بود.
- باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت راه اندازی شوند (مانند یونیت و صندلی، اتوکلاو، رادیوگرافی، کمپرسور و ساکشن، RVG و PSP و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شماره ی 02191303636 تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.