DentOnline
شرایط برگزاری بهتر آزمون پیش کارورزی و علوم پایه
شرایط برگزاری بهتر آزمون پیش کارورزی و علوم پایه

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تصمیم اخذ شده در منطقه آمایشی ۶ درخصوص استفاده از سوالات سایر مناطق در آزمون پیش کارورزی و علوم پایه گفت: این تصمیم در منطقه ۶ اخذ شده و بخشنامه ای از سوی وزارت بهداشت در این خصوص صادر نشده است.

دکتر مهدی اسکندری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در خصوص برگزاری امتحانات جامع رشته های پزشکی ،دندانپزشکی و داروسازی در شهریور ماه گفت : پیرو نشست دبیران کلان مناطق آمایشی طبق توافق بعمل آمده مقرر شد روال برگزاری امتحان مانند سالهای گذشته باشد و دانشگاه ها در صورت نیاز و به اختیار از بانک سوالات سایر مناطق امایشی که آمادگی در اختیار قرار دادن سوالات را دارند استفاده نمایند. 

دکتر اسکندری خاطرنشان کرد: در منطقه آمایشی شش تصمیم بر این قرار گرفت که از سوالات سایر مناطق آمایشی در امتحانات جامع شهریور استفاده شود و دانشگاه های منطقه به اختیار در این طراحی مشارکت نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان تاکید کرد: استفاده از بانک سوالات سایر مناطق تصمیمی بوده که در منطقه ۶ گرفته شده و دبیرخانه شورای پزشکی عمومی هیچ گونه بخشنامه ای در خصوص تغییر در روند برگزاری امتحانات به مناطق ارسال نکرده است.

وی اظهار داشت: مناطق آمایشی با توجه به شرایط خود تصمیم بر برگزاری کاملا مستقل و یا استفاده از بانک سوالات سایر مناطق را گرفته اند.
دکتر اسکندری در پایان گفت: با توجه به اشتراک گذاری سوالات مناطق مختلف در این آزمون ، آزمونی با کیفیت تر از قبل و استانداردتر را شاهد خواهیم بود.

 

منبع: وبدا