DentOnline
ارائه تسهیلات دندانپزشکی به بازنشستگان کشوری در تمام مراکز استان های کشور
ارائه تسهیلات دندانپزشکی به بازنشستگان کشوری در تمام مراکز استان های کشور

طرح تسهیلات دندانپزشکی شامل بازنشستگان کشوری و افراد تحت تکفل آنان است که تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ باشند. البته شامل وظیفه‌بگیران تک ‌ورثه همسر تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان نیز می شود. این طرح با مشارکت شرکت بیمه ملت اجرا می شود.

مرحله نخست این طرح در اسفندماه ۹۹ در ۱۰ استان خراسان شمالی، ایلام، قم، خراسان جنوبی، بوشهر، زنجان، قزوین، لرستان، یزد و مرکزی به اجرا درآمد و مرحله دوم آن نیز از روز شنبه ۱۸اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تمامی مراکز استان های کشور اجرایی شده است. 

اعتبار تعیین شده برای این طرح که شامل تمام خدمات دندانپزشکی می شود، تا سقف ۳میلیون تومان برای هر دفترکل و افراد تبعی آن بوده که طی ۱۱ قسط از حقوق فرد کسر می شود. مشمولین این طرح می توانند با مراجعه به یکی از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه ملت، از خدمات دندانپزشکی با تخفیف مناسب و به صورت اعتباری استفاده کنند، لیست مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه ملت در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری و سایت شرکت بیمه ملت قرار داده شده است.

با توجه به نوع خدمت و شرکت طرف قرارداد، متقاضیان استفاده از این تسهیلات می توانند صرفا به مراکز طرف قرارداد طرح مراجعه کنند.