DentOnline
ارائه خدمات دندانپزشکی به 500 زندانی اصفهانی
ارائه خدمات دندانپزشکی به 500 زندانی اصفهانی

در راستای دعوت رئیس سازمان زندان های کشور از گروه های جهادی جهت حضور در زندان ها، گروه های جهادی مختلفی از جمله گروه جهادی منتظران ظهور و روحانیون جهت تبلیغ در اصفهان حضور یافتند و به انجام خدمات دندانپزشکی رایگان بر اساس پروتکل های بهداشتی پرداختند.

این گروه با حضور سه روزه در زندان های مرکزی استان اصفهان و کانون اصلاح و تربیت به معاینه، کشیدن دندان، عصب کشی و ترمیم پرداخته و مددجویانی که در این زمینه با مشکل روبرو بودند با تلاش این گروه به شکل رایگان خدمات مربوطه را دریافت کردند.

جلال عادلی مسئول گروه جهادی منتظران ظهور در این راستا گفت: این گروه در طی 20 سال عمر خود خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم کشور داشته که در سال جاری پس از اعلام ریاست قوه قضائیه مبنی بر حضور گروه های مردمی و جهادی در زندان ها و دعوت ریاست سازمان زندان های کشور در این خصوص طی دو ماه گذشته در زندان های استان تهران خدمات ارائه کرده و در اولین سفر استانی نیز، استان اصفهان انتخاب شد.

این گروه با حضور 25 نفر از پزشکان و متخصصان دندانپزشکی از استان های تهران، همدان، لرستان و اصفهان به مدت سه روز در استان اصفهان خدمات دندانپزشکی ارائه می کنند. همچنین تمامی وسایل مورد نیاز از تهران حمل شده و تمام زندانیانی که نیاز به انواع خدمات دندانپزشکی دارند، مورد معاینه قرار گرفته و مشکل آن ها حل، که خوشبختانه حدود 500 خدمات به مددجویان ارائه که از نظر ریالی بالغ بر 550 میلیون تومان خدمات رایگان دریافت کرده اند.

منبع: MehrNews.ir